لوله پلی اتیلن 63 میلی متر یا 2 اینچ PE100 و PE80
نوشته شده توسط : پارس زانوس

یکی از انواع پرکاربرد، لوله پلی اتیلن 63 میلی متر یا 2 اینچ است. این لوله در گریدها و برای تحمل فشارهای مختلف طراحی می‌شود. همین که فقط لوله پلی اتیلن 63 میلی متر باشد، کافی نیست. باید به بقیه جنبه‌های این لوله هم توجه کنید. این یادداشت در مورد نکته‌هایی است که هنگام خرید این نوع لوله پلی اتیلن  توجه کنید.

برای بهبود کیفیت خرید لوله پلی اتیلن 63، بهتر است که به کاربری و نوع اتصالات دقت کنید. هر نوع لوله ای برای کاربری‌های ساخته شده اند. به جزو لوله پلی اتیلن گرید PE63 که از دور خارج شده است، بقیه گریدها گزینه بهتری هستند.

 

تفاوت لوله پلی اتیلن 63 و لوله PE63

همین جا بهتر است که تفاوت بین این دو مدل نامگذاری را بررسی کنیم که به اشتباه نیافتید. لوله پلی اتیلن 63 به معنای 63 میلی متر در قطر لوله است که به آن لوله پلی اتیلن 2 اینچ هم می‌گویند. این عدد ربطی به گرید لوله که PE63 گفته می‌شود، ندارد. گرید PE63 به کیفیت لوله اشاره دارد و لوله‌هایی با قطرهای مختلف می‌توانند گرید PE63  داشته باشند.


آشنایی با راهنمای خرید لوله پلی اتیلن  


کاربرد لوله پلی اتیلن 63

این لوله برای کاربردهای آبرسانی شهری، روستایی، سیستم آبیاری تحت فشار و آبیاری‌های موضعی بارانی در باغ و گلخانه و فضای سبز شهری به کار می‌رود. کاربردهای دیگر این لوله در انتقال فاضلاب‌ها و پساب‌های شهری و خانگی، آبرسانی به استخر مصنوعی، و کاربردهای حفاظت مخابراتی و الکترونیکی دارد.

در کاربردهای آبرسانی و آبیاری، بهتر است که فشار و گرید بالاتری انتخاب کنید تا فرآیند آبرسانی و آبیاری بهتری داشته باشید. در کاربردهای انتقال فاضلاب هم باید به گرید لوله پلی اتیلن 63 توجه کنید که بتواند در مقابل تجزیه شدن و نشتی ندادن، مقاومت بیشتری از خودش نشان بدهد.

ضخامت جداره، فشار قابل تحمل و قطر خارجی لوله، اهمیت زیادی در انتخاب و خرید آن دارد. لوله پلی اتیلن 63 دارای کاربردهای و قابلیت‌های زیادی است، اما این کاربری‌های مختلف نباید شما را به اشتباه بیاندازد.

 

 

ادامه مطلب در لوله پلی اتیلن 2 اینچ 

 

 

 

 

 

 

.

 





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: